Sony Interactive Entertainment, Bungie stüdyosunda önemli bir işten çıkarma duyurdu. Destiny franchise'ının ekibinin büyük bölümü bu karardan etkilenirken, Marathon oyununda da personel azaltılması yapıldı.
Destiny 2'nin Ardından Gelen Yapısal Değişiklikler
Işten çıkarmalar, Destiny 2'nin son içerik güncellemesinin hemen ardından duyuruldu. Sony, stüdyonun kaynaklarını mevcut öncelikleriyle uzun vadeli hedefleriyle uyumlu hale getirmek için bu kararı aldığını belirtti. Kaynakların nasıl yeniden dağıtılacağı hakkında henüz detay verilmedi.
Marathon ve Gelecek Projeler
Kalan ekip, Marathon oyununun geliştirilmesine devam edecek ve yeni projeler için çalışacak. Bungie'nin yanı sıra Sony'nin gaming bölümü genelinde de benzer azaltmalar gerçekleştirildi. Destiny ve Marathon ile ilgili çalışan personel bu karardan etkilendi.
Üst Yönetimde de Değişiklik
Bungie'nin stüdyo başkanı Justin Truman görevinden ayrılıyor. Şirketin Destiny 2'nin finansal performansından memnun olmadığı daha önce biliniyordu. Sony, oyunun satış ve kullanıcı katılımının beklentileri karşılamadığını açıklamıştı.
Satın Almadan İtibaren Değer Kaybı
Sony, 2022 yılında Bungie'yi satın aldı. O zamanki satın alma fiyatı 3,6 milyar dolar olarak biliniyor. Ancak şirketin değeri yaklaşık 2,8 milyar dolara indirildi; bu da 700 milyondan fazla bir kayıp anlamına geliyor.





Yorumlar (0)
İlk yorumu sen yaz.